Tuesday, July 17, 2007

32. کاش برمیگشتیم

دو قدم تا لب دریا داریم، کاش بر میگشتیم
حسرت مام وطن را داریم، کاش بر میگشتیم

بی هدف روز و شب غربت سخت میگذرد
روز و شب حس قریبی داریم، کاش بر میگشتیم

دل به بیگانه سپردیم و گنه کار شدیم
بی گنه شوق به رفتن داریم، کاش بر میگشتیم

خانه در کوچه بن بست اوین و درکه
یاد تهران و سپاهان داریم، کاش بر میگشتیم

آسمان شهر من آبی ولی دل پر ز درد
چون خزر اشک به ساحل داریم، کاش برمیگشتیم

امیرعلی میرمیرانی
تابستان یکهزار و سیصد و هشتاد و شش خورشیدی
Amir Mirmirani

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home